Alla inlägg under juni 2007

Av Fairy J - 19 juni 2007 01:12

Jahaa, sitter man HÄR o e fortfarande fucked upp pigg för man sovit tills halv fyra idag, o börjar mitt nya arbete imorn (idag blir det ju egentligen) om bara nårra timmar. Vet redan hur den här natten kommer att sluta, ja kommer att få KÄMPA för att somna delvis för att jag inte är trött och delvis för att så fort man släcker lyset i den här satans lägenheten så börjar katterna att härja nått rent förbannat! Jävla djur!

ANyway, e ganska nervös inför min första dag på jobbet. Alla jobb jag haft hitills har ja lixom fuckat, kommer ja klara detta? BIG question. Får se, men ja HOPPAS verkligen att det kommer att gå bra för ja måste ju bli vuxen o kunna sköta ett jobb, right?

Borde egentligen va jag som har en personlig assistent, borde inte jobba som en om det vore rätt haha! Ne men ja kommer la klara detta. Bara lite nervös!

Angående helgen så hoppas och tror ja att det blir Hässleholm. GAWD DAMN va ja längtar tills ja flyttar nu! SNART så... Är bara liiite orolig inför aööt eftersom det ändå blir ett stort steg. FAn att man måste lämna alla vänner/familj bara för att slippa fucking fittNybro! Kan inte alla ja älskar bara flytta med mig ist?? SNEEEELA?!?!??


Och att jag kommer att komma iväg på festival UTOMLANDS iår me, fatta detta! Äntligen lite som håller på att förändras i ens liv iaf...

Men det finns forrtfarande en del som det måste bli ändring på, vill inte bli lämnad och jag MÅSTE sluta med det jag gör så fort jag mår dåligt, annars kommer jag till slut att bli lämnad, folk orkar ju inte, and belive me when I say this. Ja fattar er! JAG  hade inte orkat med MIG all the time så som jag kan bete mig, men samtidigt så vill jag ibland bli älskad/omtyckt för den jag är. Och jag HAR ju fan bättrat mig, INGEN kan påstå nått annat. Bara på ett år har jag näst intill blivit en hel människa, men som sagt, vissa fallgropar förekommer ju. Dessa kan t.ex vara och bero på min impulsivitet. FEST IKVÄLL; YEEAH RIGT! o när jag säger fest, blir det oftast fest.Och när jag säger fest på en ångest vecka, blir det ibland (inte alltid längre men sometimes krabb!) Typ Johanna blir full som ett fanskap, asdryg o ingen pallar me en, haha! Ja ölsinne har ja kanske inte till 100, men ta mig för den ja e! Ibland e ja ju rätt skojsig ändå, håll me ?? hihi :):):)

Har ett gott hjärta iaf o blir jag jobbig på fyllan o ibalnd även vid andra tillfällen så är det ju faktiskt aldrig med meningen, jag är bara som jag är, kan inte bli någon annan, och jag har seriöst slutat försöka faktiskt! Har ju vänner jag vet älskar mig, pojkvän som är helt underbar så vafan blir man så depp o ska klaga på allt o alla ibland för? Kanske beror allt på den där störningen dom påstår att man har, eller oxå är det bara drömmar som sabbats och sår som tagit lång tid att läka (vissa inte fullläkta än ens)... Man har trots allt hunnit med en del i sitt 21 år långa liv, men det har ju gjort mig till den jag är idag och jag tycker faktiskt om mig själv för jag är snäll, ömtålig och skör, men snäll! Skönt det e o bara sitta och skriva av sig här ibland... skiter la i om nån läser det eller inte, det e bara fett skönt. Inge vidare o skriva dagbok för hand, får ju skrivvärk i handen efter bara nån minut fan! 


För övrigt så har jag världens hemskaste mensvärk, känns som tusen knivar som hugger i min livmoder, o så älskar ja min Robin mest av allt.

4-ever and that's 4 sure!

Bilden är i vilket fall från Diabas förra året. Skev fest, fina minnen, o fuck me va smal man va (!) Anyway, sommar, FATTA!!!! IIH

¤LYCKA¤


Love/Light

/Johanna

Av Fairy J - 17 juni 2007 17:45

Idag känns allt bättre, det är väl inte helt som det ska för jag har mkt brist på energi och glädje men ångesten är till stor del lugn iaf.

Robin gör musik och jag har mest kollat på teeeeeeeee hela daaaagen!

Finns inte mkt annat o göra, det regnar ju ute.,,,

Vill kolla på masssa my little pony filmer men har redan sett alla ja har... :(

Neee nu blir det tv igen!

Av Fairy J - 16 juni 2007 17:39

Har ångest.. Varför vet jag inte. Mkt festande denna veckan, borde inte festa så mkt, blir sånt bakslag när det är slut.

Vill ingenting, kan inte sova har bara mardrömmar hela tiden och vaknar av ångest och svett. Drömmde att jag födde en son i natt, och att han dog... Bara sådana drömmar som stalkar mig hela tiden, att människor jag älskar dör, att mina husdjur dör och att de jag älskar sviker mig och jag blir lämnad. Vet inte vad jag ska göra åt saken. Försöker nöja mig med artarax men hur bra är dom? Vill inte må bra av piller men ibland känns det oundvikligt hur man ska klara av en hel dag/natt i helvetet utan dem. Vill bara få må bra och få sova om nätterna!!!! Nästa vecka börjar jobbet och då MÅSTE allt gå bra... Jobbigt med den pressen oxå när man mår såhär.

Och jag är utfattig med skulder och inga pengar på G.

Känner mig allmänt utnyttjad av allt och alla. Känns som att alla påstår sif VILJA en väl men innerst inne är alla bara falska och kan ta sig själva i RÖVEN! Är ganska hatisk/arg/ledsen/förtvivlad just nu. Varför allt detta UPP och NER jämt?

Vad vill folk med en egentligen? Ingen man umgås med PALLAR med ens mående, är så trött på det. Varför väljer dom en om dom ändå inte orkar med en sen när man mår lite kasst????? Har jag vatt otydlig på nått sätt så att inte folk vet om hur saker och ting ligger till med mig?

ÄH, ja e bara less just nu.. Imorn skiner säkert solen igen.... 

Av Fairy J - 5 juni 2007 20:42

Jag i brun och vit väst, mitt i mitt esse, hehe! =)

Jo tack det dära Trolltyg tog verkligen på krafterna! Igår sov jag hela dagen utom en timme allt som allt, och idag har jag mestadels sovit också. Herregud fattar inte att man kan bli så trött efter en fest som varat EN natt!

Welll snuskitgt kul hade jag iaf. Jag och Robin åkte ner till göteborg. På tåget träffar vi en helt kalas rolig tjej som heter Natalie som vi sätter oss och festar med. Väl framme i Gbg träffar vi Karro och sen åker vi till Lisseberg där vi träffar Esteban och hans flicka Viktoria. Efter det åker vi till Hare Krishnas lokal för att höra lite om deras religion och sätt att se på livet, samt lyssna på mantra musik och äta vegetariskt. Det var verkligen jättetrevligt, satt och diskuterade en del med de som var med i regligionen, och äben fastän jag inte håller med dom fullt ut om det dom tror på så är deras tro ändå snarlik min. Fast ändå inte... Haha, komplicerat det där emd tro. Alla har ju sin egen.. Iaf så var maten helt superb, hur gott som helst och alla var jätte trevliga. Efter detta lilla besök åkte vi äntligen mot skogen och Trolltyg. Det tog ett slag innan vi kom fram för det var en bra bit ifrån Göteborg men det var skönt när vi väl kom fram. Först fick vi krångla lite emd bilen för det var svårt att hitta parkering som INTE var mitt i all geggamojja, men det löste sig, och vi kom in och allt va bra. Hade lite små ångest först, blev så väldans mkt människor helt plötsligt så jag blev typ skräckfyllld och full av ångest, men jag tog min medicin och landade och sen var det vara ljuuuva toner, bra människor och underbar miljö som väntade!

Kul att träffa så många av ens darlings, och att solen sken så fint på morronen. Riktigt vacker fest plats hade dom hittat också, nice! Hade helt enkelt skitkul! Lite mindre roligt var dock hemresan. Man vatt ju lite lagom sleten, och det var resten av passagerarna på bussen mot Göreborg också om man säger så. Vid ett tillfälle fick bussen till och emd stanna för en kille hade sneat och skrek DÖÖÖD och BLOOD så snuten och ambulansen fick komma o hämta han. Hemskt.. Och varmt va det på bussen me... Men till slut va vi framme i Gbg igen och vi tog ett tåg hem som också va astrrist att åka men när vi väl kom hem somna ja på stört! Sedan dess har jag mer eller mindre sovit, fram tills för nårra timmar sen då jag kollade på Desperate Housewifes och en film.

Men nu blir det iaf inga fler fester förrän möjligen midsommar. Måste fokusera på jobbet nu.

Nu ska jag nog lägga mig brevid älsklingen och sova lite till!


L&L 

Ovido - Quiz & Flashcards