Direktlänk till inlägg 21 juni 2007

It's been a hard day at work!

Av Fairy J - 21 juni 2007 00:00

Jobbat 11 timmar! Är helt slut typ! Fifaan, trodde seriöst ja skulle avlida i morse när ja tvingade upp mig ur sängen! Hur fan ska jag klara att jobba det schemat flera dagar i veckan i RAD?! Ja det är en sån dära kuggfråga det, men en sak är säker: Jag MÅSTE ju klara det så då får jag ju bara se till att göra det denna gången!

Det va kul i övrigt, eller kul och kul, det funkar lixom. Lite nervös för att jobba ensam där sen eftersom ja bara gått brevid idag o lite igår men det reder sig väl..

Iaf så hets drack ja en kopp kaffe  på morronen för att orka upp ur sängen och detta var troligtvis dagens största misstag. Emellanåt känns det som 100 knivar som hugger mig i magen, har sån jäklans magknip och har haft det hela jäfla dagen! Inte van kaffe drickare längre, så det gör jag absolut INTE om fler gånger, iaf inte INNAN frukost!

Nu ska ja duscha, sen ZzZZZzZZzååååvaaaa!!!!!

NAJT! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fairy J - 29 december 2011 05:51

Efter julen blev jag förskyld, så senaste dagarna har jag bara legat hemma och försökt kurera mig.. Jäklar va produktiv ja varit i att researcha olika områden! Har googlat bali, naturvandringar i norge och tagit reda på mängder av fakta angående olik...

Av Fairy J - 29 december 2011 05:34

Shit va länge sen det va ja bloggade här haha... men jag hade bra musiksmak redan för några år sen verkar det som :P hmm, kanske skulle man börja använda bloggen igen lite då o då?...den som lever får se, ljus o kärlek ...

Av Fairy J - 26 februari 2009 22:07

Waaah, kakar lite mat fran tidigare o lyssnar pa sensient. Forbereder mkig, kl 3 splear namligen Sensient o klart som fan ja ska dit! Antligen lixom.. Sa javla svart att fa sen han i denna delen av varlden! Sa ska strax duscha o fixa till mig sen dr...

Av Fairy J - 11 februari 2009 23:50

Livet kanns skont att leva!! Har varit och fixat haret.. Blev morkrott med kort snedlugg - assnyggt! Ska fixa upp lite foton sa snabbt ja kan.. Har haft 3 dagar ledigt pa jobbet for vadret har vatt daligt och da e det ju ingen ide att ga ner dit efte...

Av Fairy J - 2 februari 2009 15:05

IIscha...Skulle jobbat idag nere pa mitt nya jobb pa stranden men gick aldrig dit. Jag vet att jag maste, men jag bara vagrar,. Jag vill inte sa enkelt ar det!!!!!! Jag HATAR att jobba som servitris.HATAR..Hmm skrev jag att jag HAATAAAR det?? Klarar ...

Ovido - Quiz & Flashcards