Direktlänk till inlägg 26 juli 2008

Rubrik saknas

Av Fairy J - 26 juli 2008 00:25

Jag ar sa trott! Men maste halla mig vaken, skjutit upp stadningen i sista minuten, syrran kommer ju hem imorn.. Jobbat 11 timmar idag, underbemannad personal, har fatt springa coh stressa hela dagen...De skar ner pa personal pga budget, sa vi ar bara 3 st, och det ar ju fortfarnde rea! Fatt jobba overtid 2 timmar varje kvall hela veckan, uuh fan e helt slut och ledig bara imorn sen jobbar jag likadant i 6 dagar till..

Bara 2 veckor kvar nu,, sen slipper jag skiten!! Far forsoka tanka positivt..

Sa mkt annat som stressar mig med, nervos infor framtiden, sen trodde ja allt skulle bli okomplicerat med min relation till en viss person som da berattar for mig att han alskar mig och vill vi ska bli tillsammans och jag kanner bara neeej, inte alls redo for natt sant har, han LOVADE att vi skulle ta det lugnt och redan nu sa kommer sadana saker vad kan jag gora..Han sager att saker och ting forandrats, varfor ska saker och ting bli sa komplicerade for, ja vill bara leva och va ung och singel, alltid sa starka ord sa snabbt!.,. Att ja tycker om honom racker inte for honom, han sager att han vill det ska racka och att han maste lata det racka for annars mister han ju mig helt.. Vet inte hur jag ska gora..Kanns som att jag komemr sara honom hur jag an gor :S Vill inte behova sara nagon som betyder mycket for mig men ser ingen utvag mer an att vi maste sluta ses.. ?

Orkar inte, allt ar en enda rora i mitt huvud just nu, semestern komemer som en raddning, orolig att natt ska ga at helvete med den med. passet forsvinna eller natt..

Behover somn tror jag.. Hjalp mig reda ut tankar!!


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Fairy J - 29 december 2011 05:51

Efter julen blev jag förskyld, så senaste dagarna har jag bara legat hemma och försökt kurera mig.. Jäklar va produktiv ja varit i att researcha olika områden! Har googlat bali, naturvandringar i norge och tagit reda på mängder av fakta angående olik...

Av Fairy J - 29 december 2011 05:34

Shit va länge sen det va ja bloggade här haha... men jag hade bra musiksmak redan för några år sen verkar det som :P hmm, kanske skulle man börja använda bloggen igen lite då o då?...den som lever får se, ljus o kärlek ...

Av Fairy J - 26 februari 2009 22:07

Waaah, kakar lite mat fran tidigare o lyssnar pa sensient. Forbereder mkig, kl 3 splear namligen Sensient o klart som fan ja ska dit! Antligen lixom.. Sa javla svart att fa sen han i denna delen av varlden! Sa ska strax duscha o fixa till mig sen dr...

Av Fairy J - 11 februari 2009 23:50

Livet kanns skont att leva!! Har varit och fixat haret.. Blev morkrott med kort snedlugg - assnyggt! Ska fixa upp lite foton sa snabbt ja kan.. Har haft 3 dagar ledigt pa jobbet for vadret har vatt daligt och da e det ju ingen ide att ga ner dit efte...

Av Fairy J - 2 februari 2009 15:05

IIscha...Skulle jobbat idag nere pa mitt nya jobb pa stranden men gick aldrig dit. Jag vet att jag maste, men jag bara vagrar,. Jag vill inte sa enkelt ar det!!!!!! Jag HATAR att jobba som servitris.HATAR..Hmm skrev jag att jag HAATAAAR det?? Klarar ...

Ovido - Quiz & Flashcards