Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Fairy J - 2 juli 2008 01:16

Sadar, nu ar BOOM biljetten inskaffad. Haha tog liite tid ^^ Men nu har jag bestallt den iaf! sa nu ar bade flyg och biljett fixad, ska bara boka bussen men men far se nar jag har rad, vet inte ens hur mkt pengar jag har pa mitt konto just nu sa vantar lite... Men faan va ja langtar nu alltsa, 5 veckor bara kvar!!!!! :D


Tjaffsat massa me en person hela dagen, hatar sant! Men vad ska man gora? trott pa att ta skit, folk som kanner mig vet att jag blir ordentligt sur nar jag val blir det, och da far det ga ratt sa langt men lyckas man sa far man val skylla sig sjalv. Konstigt nog har jag inte ens daligt samvete eller nagonting, bryr mig inte ens typ... Orkar inte engagera mig..


Saknar MARTIN!!


Och vanner hemma! Blev sa glad av sandras mess igar, tack snuttan! Behovdes, muntrade verkligen upp mig att ni inte glomt mig dar hemma :)


xxx

Ovido - Quiz & Flashcards