Alla inlägg den 28 juli 2008

~~~

Av Fairy J - 28 juli 2008 22:36

Ville spinga ikvall men det ar for morkt nar jag kommer hem... Tror ja maste borja springa pa morronen ist, usch va jobbigt! Men inget annat alternativ...

Hamtade passet idag, sa nu ar det fixat iaf :) Syrran sa ja kunde lana hennes digital kamera, perfekt! och sa far ja lana hennes ryggsack och sovsack, Hazem skulle kolla om ja kunde lana hans polares talt annars kunde ja bo i hans om jag inte koper ett tillsammans med Tits men hade helst sluppit att lagga pengar pa sant..

Mamma har bokat mitt flyg hem oxa, sa aker hem den 24.e och illbaka den 7.e..Hinner jag ga pa festen i Gbg med Sara & Russell som aker hem oxa och aven lille Martin kommer att narvara :):):) Langtar sa tills ja far traffa alla, kissarna, familjen o Sandra, Linda, Sazza, Jessica... Listan blir lang!!


Usch har angest for traningen, hopaps jag kan ta mig upp om mornarna nu ist och springa men det ar ju sa svart, jag ar ju en sjusovare, jattetrott om mornarna darfor det varit sa bra nar jag kunde springa pa kvallen, nan timma efter ja atit efter jobbet men nu kommer vi ju ut sa sent fran affaren varje kvall och sa ska man hem o kaka o sen nar man val kan sprinag sa blir det ju for sent.,..Laskigt o springa i parken sa dags..

Jaja,,, Far styra upp helt enkelt!!


Nu far vi se vad som hander med sker och ting,, Hopas pa det absta!!


peace out! x

Ovido - Quiz & Flashcards