Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Fairy J - 16 juli 2008 00:30

Usch, har gatt o blivit sjuk... Ar Matan som smittat mig! Som ja traffar lite igen, alla ager ja ska ge han en chans hmm. Sa far val gora det. Lite drastisk emellanat kanske.. tar det lugnt och ser vad som hander..Forsoker dricka massa chai sa hostan ska lagga sig och lata bli att roka sa mkt..


Helgen va en av de basta pa lange! Forst va jag hos Anat och hjalpte henne. Fick en ny butterfly top och en troja med alvluva, supersnyggt.. Akte sedan pa festen under bron. Saa bra musik! Och massa med folk som inte brukar ga ut sa mkt som va dar bl.a Erica, Benjamin, Javiera m.fl.<3 Martin va odragligt full dock, sa kunde inte spendera sa mkt tid med honom som ja brukar. Knappis. jaja... Hoppas ja far se han lite mer denna helgen :)


Lite stressad infor en massa! Hoppas allt loser sig!


BOOM narmar sig mer och mer nu med, ekonomin kniper. Far ta med mig mindre an jag planerat, huvudsaken ar iaf att jag tar mig dit. Syrran sa jag nog kan lana sovsack o backpacker ryggsack av henne. Slipper ja lagga pengar pa det...

Pa lordag ar mitt brostcancer maraton, och jag ar ju sjuk och kan inte springa och ova.. HOPPAS ja mar battre imorn da ska jag ta rundan.. Maria o Miles aker till Spanien med pa lordag sa blir hemma sjalv en vecka.. Ensamt :( Saknar Sara med, som ar i Sverige, Kollade pa bilderna fran Enjoy the forset sag helt magsikt ut! Lite hemlangtan far man nar man ser all natur..


Nehe, dax o sova antar jag...H det sa fint alla rosenknoppar xxxxxxx



Ovido - Quiz & Flashcards