Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Fairy J - 3 juli 2008 20:39

Nu har jag borjat med nutrilletten. gatt bra an sa lange, druckit till morron o lunch o efter jobbet. Men tog mig aven en liten tallrik mussli me en frukt innan, for ska snart ga o trana o mamma sa att man maste ha lite riktig mat i sig om man ska trana 2 timmar annars kan det va farligt.

Aven borjat smorja in mina nagelband med en olja ja kope pa Body shop. Sa hopaps det ska laka, forsoker verkligen sluta bita nu.

Ar stressad over min BOOM biljett. Stod att nar man bestallt den sa skulle man fa ett mail dar det forklaras hur man gar till vaga med att printa ut den, men inte fatt natt an :S Har iaf mitt kvitto att jag har betalat for den, mailade dom och fragade sa hoppas dom svarar. Hoppas inte nagot gatt fel sa jag inte far den? Maste ju fixa sig...


Annars har det inte hant sa mkt. Forsoker fa motivationen tillbaka att tarna, va sa lat forra veckan och har bara sprungit en dag an sa lange denna veckan. Racker med att jag far tankarna pa annat bara nagra dagar for att motivationen ska forsvinna. Sa javla illa. Skitsvart att fa den tillbaka jU! Men ska iaf pa pumpen nu, och sen springa efterat..


helgen blir lugn for ovrigt. Ska till Anat lordag + sondag och hjalpa henne, kanske aker till Paul o kollar film imorn han bor ju sa pass nara sa det kostar ju inget. Maste halla hart i mina pengar nu,. Redan slosat alldeles for mkt! :S


Saknar alla dar hemma natt sa fruktansvart nu med.. Aslange sen ja traffade alla, 7 manader! Och katterna.. Uhuu... Jaja,, Bara juli kvar nu, sen kommer augusti, BOOM och sen Sverige. Langtar saaa otroligt mkt!


Love & fairy sparkle xxxxxx

Ovido - Quiz & Flashcards