Direktlänk till inlägg 18 juli 2008

Antligen helg..

Av Fairy J - 18 juli 2008 21:43

Men inga pengar att hitta pa sa mkt...

Idag va Lawens sista dag pa jobbet. Kommer sakna han crazy. carly sjukanmalde sig for hon hade en prova anstallning pa Rush, en harsalangs kedja dar hon ev kan fa borja som larling om det gick bra for henne idag. hoppas.

Om tre veckor slutar jag!! Kan knappt vanta..

Akte till Herne Hill till Paul igar och muppade mig. Vi tog massa kort o spexade oss, har kul ihop me han..


Atit alldeles for mkt senaste tiden! typ godis! :S Och inte tranat alls som ja brukade, blivit helt forslappad igen, motivationen kom tillbaka tack!!!

Ar bara trott o lite deppig for tillfallet. Oroar mig for en massa saker sa som pengar till Boom, efter Boom.. Hur ska ja klara mig da?? Maste skaffa ett nytt battre betat jobb, egen bostad, Sverige resan, orolig for att det ska bli gral over saker och ting som maste tas upp.

Massa som stressar mig - vet att jag inte borde tanka sa mkt, ta dagen som den kommer och inte djunka ner i tankar o grubblerier men ja vet inte hur man skjuter bort allt..

Saknar sara natt sa fruktansvart! Langtar till om en vecka nar hon kommer hem...


I helgen vet ja inte vad som hander.. Ska val springa det dara maratonet for brost cancer imorn, inte det miiinsta sugen kan ja saga!! Att anmala mig till det dara va ju mest for att fa eld i baken o satta igang me o springa vilket ja ju anda gjort, sa att lagga 6£ nu nar ja e sa fattig pa att aka in till centrala London o springa kl 11 (!) pa morronen kanns ju lagom kul.. Syrran e inte heller sugen, men vi far val bara gora det helt enkelt.. UUh.. Annars hade ja hellre akt till Paul idag igen eller till hendon o traffat Matan..Han har fest for sin kompis som halsat pa fran Israel..


BVlir kanske ja aker dit imorn ist, for han ska ha fodelsedags fest med,,, Inte ens rad o kopa han natt :S Jaja, skitsamma. Han forsatr nog. Vet inte ens hur seriost det ar o vad ja ska kopa nar ja inte vet hur seriost det ar? Jobbigt..

Eller sa blir det barbecue i Herne Hill, far se.. Syrran aker ju bort en vecka, ska bli ratt skont o va hemma sjalv maste ja erkanna.. Saknar det.. Att bo ensam...


Nehe ska ringa mamma sen far vi se om ja har ork nog till o springa.. Borde.. Hjalp mig fa motivationen tillbaka nan!!


xxxxx

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Fairy J - 29 december 2011 05:51

Efter julen blev jag förskyld, så senaste dagarna har jag bara legat hemma och försökt kurera mig.. Jäklar va produktiv ja varit i att researcha olika områden! Har googlat bali, naturvandringar i norge och tagit reda på mängder av fakta angående olik...

Av Fairy J - 29 december 2011 05:34

Shit va länge sen det va ja bloggade här haha... men jag hade bra musiksmak redan för några år sen verkar det som :P hmm, kanske skulle man börja använda bloggen igen lite då o då?...den som lever får se, ljus o kärlek ...

Av Fairy J - 26 februari 2009 22:07

Waaah, kakar lite mat fran tidigare o lyssnar pa sensient. Forbereder mkig, kl 3 splear namligen Sensient o klart som fan ja ska dit! Antligen lixom.. Sa javla svart att fa sen han i denna delen av varlden! Sa ska strax duscha o fixa till mig sen dr...

Av Fairy J - 11 februari 2009 23:50

Livet kanns skont att leva!! Har varit och fixat haret.. Blev morkrott med kort snedlugg - assnyggt! Ska fixa upp lite foton sa snabbt ja kan.. Har haft 3 dagar ledigt pa jobbet for vadret har vatt daligt och da e det ju ingen ide att ga ner dit efte...

Av Fairy J - 2 februari 2009 15:05

IIscha...Skulle jobbat idag nere pa mitt nya jobb pa stranden men gick aldrig dit. Jag vet att jag maste, men jag bara vagrar,. Jag vill inte sa enkelt ar det!!!!!! Jag HATAR att jobba som servitris.HATAR..Hmm skrev jag att jag HAATAAAR det?? Klarar ...

Ovido - Quiz & Flashcards