Alla inlägg under mars 2007

Av Fairy J - 7 mars 2007 01:42

Klockan är sådär AAAAAAP mycket, och jag har engelska tidit imorn men vafan.,pallrar mig nog dit ändå sen skulle jag tro!
Fick ett smärre psykbryt här hemma förut när det gick upp för mig att jag ligger efter i skolan med två engelska prov, 50 sidor i en SVIIIIN TRÅKIIIIIIG engelska bok och att den ska va utläst om en vecka typ. Sen har jag prov i småföretagande om nån vecka också och projekt arbeten både i photoshop och webbdesign. PANIIIIIIIIK! Gapade och va nära på att banka skallen i betong väggen där ett tag, men sen lugna jag ner mig efter att ha snackat lite med mamma, och nu har Robin lovat att verkligen hjälpa mig också. Sure, min läkare har ju lovat att skriva intyg till csn ifall jag verkligen inte fixar skolan, så att jag ska kunna få studiemedel i fortsättningen o så, men jag VILL så gärna klara skolan, bara denna terminen! Skulle bli så FRUKTANSVÄRT stolt över mig själv och vad jag presterat ifall jag fixar det. Då skulle jag veta att sjukdommen bara är en liten fucking jävla mygga som surrar vid mitt öra men som egentligen inte kan skada mig, för då KAN jag klara ett normalt liv. Då KAN jag klara av att L E V A som NORMALA människor som inte lider utav personlighetsstörningar gör!
Skäms över ärren på mina armar. Så fruktansvärt omoget gjort, det va ju bara i ren ilska jag gjorde det dessutom! Totalt meningslöst och bara pinsamt. Kommer bli cpjobbigt när syrran kommer se det och hennes kille, men vafan.Nån gång måste jag kanske ta och börja inse att jag inte kan stoppa mina impulser. Bsara försöka behärska dom. det är minst sagt... svårt!!! HRRRM!

Ja fick iaf ett shoppoholicanfall idag och var bara tvungen att spendera pengar som jag egentligen skulle spara tills sommarn. Köpte sittkuddar, kuddfodral, en tavla, plädar m.m Och igår (eller va det verkligen igår, eller var det dagen innan, eller dagen innan det?? äe, what evere!) köpte jag jättesöta blommor till köksfönstret och gardiner dit med. Blev skitsnyggt. Fick träffa Jessica och Bobban en stund med. Det var kul, träffar henne så sällan nu för tiden...
Sen borrade Robin upp en hylla på väggen, vilket också blev väldigt snyggt, så jag trivs bra som fan i lägenheten nu :)

WELL. Om två dagar är man där iaf. London, Big City, YEEEAY! FUCK ME HARD va jag ska shoppa!

Av Fairy J - 6 mars 2007 18:27

Lekte med Ems igår, det va sketanskul! Sketsnygg ljuslykta där me juh, HAHA, jefla brudjäfel :P

Jag är maniskt och
LÄNGTAR BORT...............


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Fairy J - 6 mars 2007 14:16

Nu har det varit kalabalik här igen! Trodde min födelsedags helg skulle bli lyckad men vafan gjorde man? Jo, söp sig full o förlorade förståndet som vanligt. Robin likaså. Så allting urartade i ett gigantiskt gräl och nu känner jag bara - ÅNGEST! FAN FAN FAN ME! Jag skulle ju INTE dricka, jag VET ju att jag inte tål spriten, VARFÖR gjorde jag det då för? sånt jävla miffo man är alltså! Som vanligt tar det ju typ 10000 år för en att glömma sånna saker oxå, så det har varit psyk i helgen igen. Träffade nån liten jevla skitnisse som antagligen satt där som praktikant o trodde sig veta SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mycket om hur jag känner och mår. En ful liten jävla FITTLIPP skulle jag kalla honom. Vilket jag mer eller mindre sa också, rakt i fejjan på han. VEM FAN ÄR DU ATT DÖMMA MIG?!?? Jag har inte VALT att bli född, jag har inte VALT att ha en emotionell personlighetsstörning!!!!!!!!!! SLUTA va på mig hela jävla tiden för fan, jag kämpar ju iaf för helvete!! Hur många i min situation försöker ens? Dom förtidspensionnerar sig, lägger in sig från beh.hem till beh.hem, blir ett med sin sjukdom och vägrar låta sig bli friska! Jag har aldrig VELAT sig mig själv som ett skadat psycho, kanske just därför jag inte gett upp hoppet om mig själv och vad jag klarar iaf!

Blivit mycket benzo hela helgen. Minnesluckor, förrvirringstillstånd. Men vafan, hallå hjälp mig då ist för att bara ge mig skit?!?!?!
Ska träffa mobila teamet imorn, dom ska hjälpa mig med läxläsningen i två timmar. Min läkare på psyk har sjukskrivit mig igår och o idag o så fort jag får hem papperna ska jag TRYCKA upp dom i nyllet på lärarna så dom för en gångs skull inser att jag inte skiter i allt MEDVETET!!!!!!!!!!!!!!
Kul med nya ärr på armarna me... Men dom e bara töntiga, och kommer läka inom en vecka. Blev bara så sne på "psykolog" fittan som satt på sin förbannade höga häst och friskförklarade mig igår, vilket gjorde att jag fick åka hem igen, och sen dit igen!
HORJÄVLAR!

Av Fairy J - 1 mars 2007 14:14

Sitter i plugget breve Robin o har en liten break. Snart börjar webbdesignen igen. Fan va frän min sida kommer bli, woho! HAHAHH!
Idag ska vi hem till mamma och pappa och umgås lite med dom. Ska in till farmor en sväng med, då blir hon glad den gamle tanten :P
Mycket riktigt har jag träningsverk idag. Mest i axlarna och bröstmusklerna, svårt att stretcha dom. Tecken på att man rört på fläsket iallefall! Imorn ska jag dra ner dit igen och Linda ska följa med. Kommer bli apskoj.
Längtar tills London. FAAN va jag ska shoppa ^^^^^^^^

Ovido - Quiz & Flashcards