Alla inlägg den 7 mars 2007

Av Fairy J - 7 mars 2007 23:56

Känner mig stressad men samtidigt handlingsförlamad inför imorn. Har varken packat, städat duschat.... FAN me att man aldrig kan få tummen ur rövhålet! ÄH får la sätta igång me skiten. Men förberedelserna inför en resa är alltid värst.
Om 24 timmar är vi iaf hemma hos syster och det ska bli rikigt roligt att träffa henne. Var ju ett tag sedan nu. Ha vatt iväg med mamma idag och köpt två GIGANTISKA lösgodispåsar och massor av lipton te för det har hon alltid beställningar på, ha ha. Systerjäkel :P
Såg på badboll att det kommer va en överfet fest den 17.e, hur typiskt mig är inte det? Att missa en fest med bara nårra dagar. Men sen såg jag att dom uppdaterat Freedom Festival hemsidan, så nu har dom börjat släppa förköp. Då blev jag skitglad, jag och älskling ska köpa våra biljetter det första vi gör när nästa bidrag ramlar in :)
Längtar OOOOOOOTROLIGT mycket till sommarn, fan vilken lycka, solsken igen!!!!

Av Fairy J - 7 mars 2007 11:48

FIHELVETE vad trött jag är idag. Jag och äksklingen låg och pratade tills fem i morse ungefär, sen upp vid halv nio. Drog på mig värsta luffar kläderna idag. Typ ett par mjukisbrallor o en slaffsig gammal fleece hood. APfrisigt men vem fan bryr sig? Enda anledningen att ja överhuvudtaget fixar i ordning mig till skolan är att jag vill slippa höra rykten som "Johanna kom jonkad till skolan" i efterhand. För det är så jag ser ut när jag har sunkkläder o är osminkad. Och det är vad folk mer eller mindre tar mig för i den här BONNhålan. A heroin chick. Like I give a fuck anyway.
I vilket all som helst så gjorde jag ett av engelska proven efter lektionstid så nu ligger jag bara efter med ett prov som jag ska ta nästa fredag. Tyckte läraren va lite uppNOSIG idag igen, men jag knep igen, GOOD ON ME, är mkt stolt över mig själv HEHE! MObila ska hjälpa mig inför nästa prov iaf. Skulle egentligen haft läxhjälp av dom nu (FAAAAAAAN vilket tvärcp ja låter som, läxhjälp vid 21 ÅRS ÅLDER, HALLÅ?!) men ja bad Robin ringa o säga att ja inte orkar idag. För det gör jag verkligen inte. Dessutom har jag psykologen vid klockan två, och sen ska jag nog leka med Ems. Stefan kanske skulle kika förbi och hjälpa oss med våra webbprojektarbeten också. Fan vilket heltidsjobb det är det hät aöötså, att studera! Men vafan jag SKA SKA SKA SKA SKA få G i alla mina ämnen så enkelt är det bara!
Dessutom ska vi läsa en bok i svenskan som heter "hon går genom tavlan och ut i rummet" eller nått sånt och den verkas sketansbra så det ser jag till och med fram emot!

Va inne lite på borderline.nu igår och läste en väldigt berörande artikel Robin hittat där när han letat kunskap som anhörig till en person med den diagnosen. Helt sjukt så djupt artikeln trängde in i hjärtat på mig, tror aldrig jag läst någonting i sån välskriven förklarelse av hur det är att leva med sjukdommen.
Ska fan lägga in länken här sen!
Näe, nu ska jag käka frukost o kolla tv ett slag o mysa med mina älsklingar.
Och jag och älsk bestämde en rolig grej igår. Längtar massor.
Älskar min finaste ANGEL!

Av Fairy J - 7 mars 2007 01:42

Klockan är sådär AAAAAAP mycket, och jag har engelska tidit imorn men vafan.,pallrar mig nog dit ändå sen skulle jag tro!
Fick ett smärre psykbryt här hemma förut när det gick upp för mig att jag ligger efter i skolan med två engelska prov, 50 sidor i en SVIIIIN TRÅKIIIIIIG engelska bok och att den ska va utläst om en vecka typ. Sen har jag prov i småföretagande om nån vecka också och projekt arbeten både i photoshop och webbdesign. PANIIIIIIIIK! Gapade och va nära på att banka skallen i betong väggen där ett tag, men sen lugna jag ner mig efter att ha snackat lite med mamma, och nu har Robin lovat att verkligen hjälpa mig också. Sure, min läkare har ju lovat att skriva intyg till csn ifall jag verkligen inte fixar skolan, så att jag ska kunna få studiemedel i fortsättningen o så, men jag VILL så gärna klara skolan, bara denna terminen! Skulle bli så FRUKTANSVÄRT stolt över mig själv och vad jag presterat ifall jag fixar det. Då skulle jag veta att sjukdommen bara är en liten fucking jävla mygga som surrar vid mitt öra men som egentligen inte kan skada mig, för då KAN jag klara ett normalt liv. Då KAN jag klara av att L E V A som NORMALA människor som inte lider utav personlighetsstörningar gör!
Skäms över ärren på mina armar. Så fruktansvärt omoget gjort, det va ju bara i ren ilska jag gjorde det dessutom! Totalt meningslöst och bara pinsamt. Kommer bli cpjobbigt när syrran kommer se det och hennes kille, men vafan.Nån gång måste jag kanske ta och börja inse att jag inte kan stoppa mina impulser. Bsara försöka behärska dom. det är minst sagt... svårt!!! HRRRM!

Ja fick iaf ett shoppoholicanfall idag och var bara tvungen att spendera pengar som jag egentligen skulle spara tills sommarn. Köpte sittkuddar, kuddfodral, en tavla, plädar m.m Och igår (eller va det verkligen igår, eller var det dagen innan, eller dagen innan det?? äe, what evere!) köpte jag jättesöta blommor till köksfönstret och gardiner dit med. Blev skitsnyggt. Fick träffa Jessica och Bobban en stund med. Det var kul, träffar henne så sällan nu för tiden...
Sen borrade Robin upp en hylla på väggen, vilket också blev väldigt snyggt, så jag trivs bra som fan i lägenheten nu :)

WELL. Om två dagar är man där iaf. London, Big City, YEEEAY! FUCK ME HARD va jag ska shoppa!

Ovido - Quiz & Flashcards