Alla inlägg den 16 mars 2007

Av Fairy J - 16 mars 2007 18:50

JAg är ännu sjukare än igår, BAJSOCHSNOROCKSÅ!!!!!
Huvudet värker, kroppen känns lealös och halsen för jävlig. FAN. Men, men... Grejen va bara att jag verkligen velat hitta på nått skoj i helgen... Kanske me Bec o Ems men wtf.
Skulle ju tränat me Linda idag me men d sket sig ju såklart det me. Får väl ägna kvällen åt att mysa och att plugga då..
Gick inte på provet idag, hade som sagt inte pluggat tillräckligt, plus att jag ju faktiskt blev sjuk! Så då slapp jag iaf ljuga!
Längtar så FRUUKTANSVÄRT mycket tills jag och Robin flyttar till Skåne! Alla verkar flytta från Småland till Skåne theese days, haha! WELL, hoppas inga nötter följer efter mig dit vi ska iaf, dom kan hålla sig till pisseMalmö. Fick mina personbevis idag så det blir väl till att börja skriva lite personliga brev och skaffa lite foton så man kan skicka iväg sina ansökningar. OCH PLATS! Fan vad det kommer bli skönt att slippa bo i en etta, utan förhoppningsvis i en trea, eller ännu bättre, en fyra! En två funkar det med, vad som helst som är större än min lägenhet, har riktigt kök, stor dusch och balkong eller uteplats.
Vet precis hur jag ska måla vår nya lägenhet i för färger. Brunt, beige och rött i vardagsrummet och nturgrönt i sovrummet. !!!!. SÅÅ SATANS SNYGGT!
FAn va hungrig jag är! Tror jag ska försöka få bejbi till att göra sin superoda lax och spenatsås, mmmm :) HIHIHIHI!
Och vem var DU som plingade på
vår dörr mitt i natten i natt?! JEVLA stil, fatta att vissa faktiskt sover om nätterna!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards