Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Fairy J - 25 januari 2008 03:41

...eller?


Panikangest, epilepsi liknande kramper 2.a natten i rad. Men igar natt  var det hemskare an nagonsin.. Iaf sen ja flyttade hit. Kandes seriost som att en valnad forsokte tranga in i min kropp. Nej,, jag tror inte att det var sa, men det kandes sa. Jag var halvt medveten medan drommen fortsatte, i drommen var jag ensam i morker och spjanarde emot trycket jag utsattes for. Har du haft denna typen av panikengest vet du vad jag menar med detta.. Har du det inte sa hoppas jag att du aldrig kommer att utsattas for det for det ar ett helvete!

Inatt kom det nar jag sov som djupast, darav sa svart att ta sig ur det. Forsokte oppna ogonen, rora mig men det enorma trycket mot min kropp och mitt huvud gjorde mig helt forlamad medans huvudet uppfattade allt som hande. Till sist lyckades jag rora kroppen och halla ogonen oppna sa pass lang tid att ja tog mig upp ur sangen. Yr som faan, kunde knappt ga, men tog mig till toaletten, svalde 3 atarax for att det inte skulle aterupprepas nar jag somnade om. Sa trott,, ville bara somna om direkt som man sjalvklart vill nar man vaknat upp ur sin djupaste somn. Ogonen ville knappt halla sig uppe men jag fick tvinga mig sjalv att inte somna om direkt, gor jag det sa vet jag att jag kommer drabbas av en ny attack det forsta jag gor. Maste lugna ner mig sjalv och forsoka fa kroppen till att slappna av..

Undra om attackerna kommer pga att jag spanner mig? Har hant att jag vaknat med enorm smarta for att jag spant kaken sa hart under natten..

Vet inte vad jag ska gora angaendet detta. har inga xanor har heller. Inatt  forsvann det iaf efter ataraxen,. Tack for att dom hjalpte!

Har sovit nastan hela dagen, vaknade kl 4, somnade om kl 6 - 9...helt utmattad.,.Undra om man kan fa sov psykos?

Ar radd for att sova, blir atarax redan innan jag somnar inatt. Hoppas jag slipper det, har massor att gora imorn,,,

Ovido - Quiz & Flashcards