Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Fairy J - 3 januari 2008 02:06

Det nya aret ska bli det basta i mitt liv! (hitintills!)

Det har jag bestamt mig for nu, och jag kan kanna det inom mig! Man kan inte veta allt ett ar kommer att ge en, sa mkt vi sjalva inte kan styra over kan handa, jag menar, jag kanske dor imorn vem vet! Men det jag kan styra over kommer jag att gora det med!

Jag har massor med mal och planer, har ju ofta mkt planer, oftast blir det inte sa mkt mer an planer men det ska andras iar det med!

Jag ska INTE skaffa pojkvan pa hela detta aret,.... Neej, neje.! Absolut inte! VILL INTE ha nagon ny kille, man, whatever, jobbig javel i mitt liv som ska snylta pa min energi, vill bara ra om mig sjalv och prioritera mig sjalv till 100% vilket jag aven tanker gora =)

 Nu har aven Sazza sagt att hon vill soka till skolan i host, gar allt som vi vill sa flyttar vi till Glimakra i host och gar ett ar tillsammans pa konsthantverkslinjen, linjen jag hoppade av i hostas pga omstandigheterna. Har hela tiden velat soka dit till hosten igen, for det ar en jattebra skola, och linken va jattebra den tiden jag hann ga dar men sen blev ju allt som det blev och jag hoppade av. Men som sagt, ska soka igen till hosten && det ar ju mkt roligare nu om Sazza med kommer att gora det :) <3

Sa blir nog kvar har i England tills dess, men man vet ju aldrig vad som hander, mkt kan forandras, kanske blir andrade planer allt eftersom ^^

Tyvarr kommer jag nog inte att ha rad med volontar resa i var iaf... Trodde lite for hogt om mig sjalv nar jag planerade det. London ar inte ratt stad att spara pengar i. Finns ju sa mkt har att se, gora, uppleva dagligen... Dessutom ar allt sa dyrt, och lever man da som mig (som gillar att shoppa && festa!) sa blir det ratt svart att spara.. Och jag vill ju ta mig till Boom i sommar sa jag maste ju spara till det med..

Sandra min lilla pussgurka har sagt hon vill folja med mig =) Sen har lite andra vanner sagt dom ev oxa vill med, blir kanske ett stort partygang, hade vatt sa javla kul!!!

Langtar otroligt mkt efter solen och varmen och utomhusfesterna nu!


Tror jag ska ta ett par veckors fest uppehall for jag ar sa fattig som jag ar nu.. Det ar javligt trist. Fick bara 3 skift denna veckan, o jobbade ju inget forra vilket betyder lon for enbart 3 dagar nasta utbetalning :S

Jag som hoppats ekonomin skulle reda upp sig nu till januari, sa blir den annu samre! Far hoppas allt loser sig, orkar verkligen inte leta efter ett nytt jobb nu nar jag precis lart mig detta nagorlunda, har ju fortfarande massor att lara men kan det natt sadar iaf... Far val se om dom ar nojda med mig, tror inte det for tillfallet sen det va jag som servade manadens mystry diners tydligen och det inte gatt sa jattebra. Men wtf, faktiskt inte mitt fel anser jag. Jag menar ja ar fortfarande ny och det va super buzy den dagen...Hoppas inte dom ger mig sparken over det bara, eller far jatte fa skift varje vecka. Da maste ja krangla med att hitta ett nytt jobb som "funkar" isch va dryyyygt!

Helst hade jag sluppit jobba i resturang branchen helt. Fattar inte dom som star ut ar efter ar, dom ska ha cred! Jag kommer klara max ett halvar till! (Iaf i det har landet)



Men iaf, kanner att detta aret ska bli skitbra. Mindre karleksbeskymmer, mindre smarta och depressioner, mer gladje och lycka och total tillfredstallelse i vad jag vill och kommer att agna min tid och energi at - det kommer bli UNDERBART!


For ovrigt sa ar jag sa glad over de fina vannerna jag fatt ta del av i mitt liv! Jag minns i sommras da var jag sa ledsen for att det kandes som att manga av mina sk "vanner" typ sket i en om man inte alltid ville festa, inte alltid var glad osv.. De vannerna har jag nu langre mer eller mindre ingen kontakt med och jag kan inte saga att det ar manga av dom jag saknar! De nya manniskorna jag fatt lara kanna kanns lite mer som att dom tycker om mig for den jag ar och jag kan prata med dom mkt mer an med de "gamla" sa det ar jag jatteglad over.. Men sjalvklart finns det en handfull gamla vanner kvar som jag vet alltid finns dar for mig och staller upp (ni vet vilka ni ar <3)

Nu ska jag lasa lite mer om magi och haxeri, for iar ska jag bli haxa pa riktigt, =)=)=)


~ LOVE~

Ovido - Quiz & Flashcards