Alla inlägg den 12 januari 2008

Fan

Av Fairy J - 12 januari 2008 19:30

Javla skit va arg, lessen, irriterad ja ar ikvall! Haft en rent utsagt PISSDAG pa jobbet idag... Varfor ska jag alltid va sa javla dum och yttra mig om saker, som igar, skrev att nu borjar ja ju lara mig allt mer o mer, yadayada, ellerhur! Gjorde tva misstag idag, pga stress, nar ja skulle skriva ut notan till tva kunder.. Svart att forklara men iaf, chefen blev skitsur och sa till mig att jag inte fick gora fler bestallningar idag :S:( Som att inte det va jobbigt nog, sa sager han att vi ska rakna pengarna jag tjanat under dagen, vilket vi gor. Och da fattas det £20. Och han tjatar pa om att han visste att det skulle bli sa idag for mig pga allt krangel, och jag sitter dar, lipfardig och fylld av skit typ.. Sen visar det sig att det ar HAN som har pengarna som saknas eftersom jag gav han pengarna fran ett bord jag hade servat efter nar han tagit min nyckel! Javla skitstovvel! Sa det slutade iaf med att pengarna fanns dar dom skulle och jag gick hem med £35 i dricks.. Men fyy faaen, vill knappt ga till jobbet igen sa daligt som han fick mig att kanna mig! Nu ar det som sahar att alla inom resturang branchen ar rent utsagt kukhuvven! Fattar inte problemet, bara for att man jobbar inom resturang, ar det sa att jag slutar att visa respekt for sina med manniskor eller? For sa verkar det ta mig fan soM! Ist for att stotta och peppa en lite sa far man bara skit skit skit varje gang man gor natt misstag, o aldrig nan som sager nar man gor natt bra typ. Sa trott pa det nu, trodde ja skulle palla ett halvar men det verkar fan inte som ja gor det! Ska leta nan annan typ av jobb. Bara det att har ju inga referenser/erfarenheter av sa mkt jobb :S Tankte att ett skit jobb som servitris kan funka eftersom ja bara blir har till hosten, och ja slipper betala hyra och kan festa for pengarna ja tjanar sa spela roll om det ar trist osa.. Men detta palalr jag faen inte med, mitt sjalvfortroende orkar inte med det.. Sen ar jag ju en san person som tar allt valdigt personligt, och jag vill inte bli som dom andra pa jobbet som bitchar tillbaka och ar stenharda typ.. Det ar inte JAG...


Ska gora vad som star i min makt for att fa ett annat jobb, for detta orkar ja inte med mer!


Pratade med Sara sen, och fick massor med stod o uppmuntran, hon vet hur det e for hon har ju med jobbat inom resturang, sa det kandes mkt battre efter det,,, Alskar er mina fina vanner, ni betyder allt <3

Ovido - Quiz & Flashcards