Direktlänk till inlägg 27 mars 2008

I am a happy hippie! ^^

Av Fairy J - 27 mars 2008 02:12

Maste soooova!!!!! Imorn kommer mamma!!!! Ska bli sa kul att traffa henne - och att mummsa i mig ett kg svenskt losgodis! HIH!I Sanna dara stora hallon o lakrits dodskallar, dom platta, vet ni vilka ja menar? MMMMMMMMM! :D


Men iaf, Maria har sagt jag ska stada hela lagenheten, och jag har ju jobbat hela dagen o efter jobbet hade ja kursen + att ja jobbar hela dagen imorn me o dom e har pa kvallen och tills dess maste det av i topskick sa syrran :S

Jaaja,,, far stalla kl o ga upp tidigt imorn,,, fixa allt innan jobbet... Fucking hell,,  borjar redan 11 imorn me :(


Nu ar jag iaf nastan klar med min forsta kjol! Wohoo>>>riktigt stolt ar jag! Kommer hinna sy natt mer innan terminen ar slut, funderar pa en pixie liknande kjol && armvarmare.... ^^


Fick massa parlor && fjadrar hemskickade idag med, sa nu kan mitt kreativa skapande verkligen satats igang, maste bara forbi Jana och hamta min smyckes/pyssel box jag lamnat dar...


Mar mkt battre nu! Denna vecka har arit ok, och jag vet varfor, Sofie && Sara med... Tack babes for stodet! Ni betyder mkt! <3<3<3


Sa sag jag att Mystiska halet i marken ska va 1 augusti med, passar ju utmarkt! sa nu anr man vet det kan amn ju eg lika garna boka flyget hem tills dess, vagrar jag bara att missa! Maste boka flyg, + biljett till Boom med,>>>PANIK! Ar sa trott pa att va fattig nu,,,, Nasta manad maste detta prioriteras som nr 1! Det vagrar jag VERKLIGEN att missa, finns inte pa kartan <o.o> nejnej,...


Min shoe care gick bra idag me pa jobbet, igar daremot gick det inte alls, va sa arg ja kokade,, Blir alltid sa lipfardig anr jag ar ar med, och pa detta stallet pushar dom ju en till bristningsgransen i sitt jewla tjat o gnat om skokramer, protector sprays, "angel feets" who the fuck gives a fuck?!? Inte tanka mer pa det nu blir ja bara irriterad igen - Jag menar,,, sa jakla onordigt att 5% av det man dagligen saljer MASTE va shoe care,,, I min varld ar det totalt meningslost, battre man saljer enbart skor da, det e val trots allt det sko affaren bestar av?? Idioti,,,,


vAD MEER,, HMM,,,,, Jessica,,,, U go girl! HAHAAH visste att det fanns en liten 'nedrans' tjej i dig med,, du e precis som mig! Forsok inte smita undan, HAHA! Nu borjar ditt ratta jag komma fram and I like it,,,,, =) Bring it on girl, ... ;)


O sa till Linda,,, Saknar dig med sockersmulan! Och Noviz,,, Har en liten present som mamma ska fa ta med sig tillbaka sen...



Ok that's all tror jag,,, nuuu,, suZzza kudden narra timmar innan storajobbigastadarmorronen,,,,,, :X


Nattnattttt

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Fairy J - 29 december 2011 05:51

Efter julen blev jag förskyld, så senaste dagarna har jag bara legat hemma och försökt kurera mig.. Jäklar va produktiv ja varit i att researcha olika områden! Har googlat bali, naturvandringar i norge och tagit reda på mängder av fakta angående olik...

Av Fairy J - 29 december 2011 05:34

Shit va länge sen det va ja bloggade här haha... men jag hade bra musiksmak redan för några år sen verkar det som :P hmm, kanske skulle man börja använda bloggen igen lite då o då?...den som lever får se, ljus o kärlek ...

Av Fairy J - 26 februari 2009 22:07

Waaah, kakar lite mat fran tidigare o lyssnar pa sensient. Forbereder mkig, kl 3 splear namligen Sensient o klart som fan ja ska dit! Antligen lixom.. Sa javla svart att fa sen han i denna delen av varlden! Sa ska strax duscha o fixa till mig sen dr...

Av Fairy J - 11 februari 2009 23:50

Livet kanns skont att leva!! Har varit och fixat haret.. Blev morkrott med kort snedlugg - assnyggt! Ska fixa upp lite foton sa snabbt ja kan.. Har haft 3 dagar ledigt pa jobbet for vadret har vatt daligt och da e det ju ingen ide att ga ner dit efte...

Av Fairy J - 2 februari 2009 15:05

IIscha...Skulle jobbat idag nere pa mitt nya jobb pa stranden men gick aldrig dit. Jag vet att jag maste, men jag bara vagrar,. Jag vill inte sa enkelt ar det!!!!!! Jag HATAR att jobba som servitris.HATAR..Hmm skrev jag att jag HAATAAAR det?? Klarar ...

Ovido - Quiz & Flashcards