Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Fairy J - 21 mars 2008 02:37

E lite battre me all shit ju.,,, FAST SA SKA MAN JU EG INTE SAGA FOR DA BORJAR HELVETET IGEN!!!!!

Jajaa,,, nya jobbet,,,, funkar val, meeeeen kommer aldrig trivas 100% pa ett jobb i den har stan.. Det e for mkt skit over allt, for mkt press for mkt slaveri helt enkelt and I'm sooo sorry att ja e sa jaavla svensk och kan erkanna det! Som pa nya jobbet t.ex, maste man ga in i rollen som irritationsobjekt till max! Och salja "shoe care" alltsa protector sprays, shoe shine, yadayada, och aven fasten kunden sager ett bestamt nej sa maste man pusha och pusha och fortsatta "salja" man bara men aaaaahhhh! Detta darfor att 6% av var daliga target maste av shoe care och chefen blir arg om man inte fixar sin dagliga target.. Sa idiotiskt...

Orkar inte ens bry mig langre, e bara trott pa alla jobb ja haft i den har stan, inget stalle ar det andra likt! Allt som gick fel pa forra stallet som ja forsokte ta med mig i ryggsacken till detta stallet ar helt annorlunda har.

What ever,, Ett roligt jobb far ja nog i framtiden nar ja har betygen fixade!!!


Naylans wedding drinx i east london forut, kom dit, sen gick ja igen for alla skulle till Arizona pa torsdags fest mrn ja kande att nej tack,,, Ar ju lite skuuummt mellan Nay o mig nu me :S Far val prata ut om allt, men jag ar bara irriterad pa folk som ska domma andra manniskor nar dom inte direkt e felfria sjalva.. Ska man fa fram sin poang kan man val gora det pa ett snyggt satt, nodvandigt och va sa fucking elak lix! Kanske stamde da, det folk sa till mig och varnade mig for.. hmm...

Usch, e sur o butter, onordigt mkt svardommar men vem fan bryr sig...


Helgen blir forhoppningsvis trevlig iaf! Ska umgas med min Sofie alskling, hon e bara bast, ! sara kommer hem pa sondag me, antligen! =)=)=)

Fatt hem en pase nya fjadrar och fler e pa vag, sa blir pyssel hela helgen, passar ju lagom sahar i pask *hihi*


Nix nu maste ja sova, e fatiskt sschlakans trott. Can't belive that mum is coming here next week! *iiih!*


++++++++Ok gooonatttttttt++++++++

Ovido - Quiz & Flashcards