Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Fairy J - 6 mars 2008 01:30

Hej alla som laser denna dagboken, nu ska ni fa lite uppdateringar, LITE uppdateringar!
OK, whats new pussycat?

Joo, jag har flyttat tebax till min syrra idag! Ska ge det en ny chans till ja kan skaffa eget boende. Orkar inte krabba me nan squat, fatta hur mkt jobb det e o hitta en bra! Ja e seriost for lat, o for renlig!

Hmm, Nicola kan dra at ******** !!!

Mer behover ja inte skriva om det, bryr mig inte att ja forlorat han som van..

Min fodelsedag va KANON! Stack pa en pub me mina faries Sara && Sofie, ja fick en kjol o armvarmare =====) I lordags satte Thelma in mig pa gastlistan till SeOne club, 20 pund! O dar spelade Ace Ventura! Han va grym! Grym club for ovrigt, underground som ja vill att det ska va... Cluben va enorm! I en tunnel INUTI en bro, ascoolt, tank dig sjalv!  Tribe of frog hade decat, fjarilarna fran ozora 2006 va uppsatta pa dansgolvet, sa nu fick jag antligen sen dom, oo dom va vackra! Alskar tribe of frog, deras deco ar WiCkeD!

Men det va sjuukt mkt folk, runt 1000, gick inte dansa pa varken psy lr progg golvet pga allt folk, o minimal, drum&bass, chill o breakz golven e inte direkt min grej att hanga pa. Va for ovrigt packat dar med. Hmm, breakz, vem kom pa den musikstilen? I London ar det massor med breakz, det mest irriterande ar nar dom slanger in det i ett progg/psy set,, man bara men DAAAH! Va iaf en trevlig fest, tog det lugnt o va dar for musiken. Drog till jobbet dagen efter.


Jobbar && sliter,,Hmm,,.,. Far se va som hander, ska ge allt en sista chans sen ar min energi seriost slut o da akaer ja faen hem till Sverige igen men vi far se vart detta slutar, troligtvis pa natt bra sett. Sa mkt ja vatt med om, sett, upplevt, lart mig senaste manaderna ar da isf sinnessjukt sa jag har nog redan fatt en del erfarenhet av livet i en storstad skulle jag tro. Jevlar i att!

Men ja ALSKAR DENNA STAN, men  ja hatar den samtidigt. Smuts, skit, stress, men ooo sa mkt roligheter !! This is London baby!


Nasta helg gifter Naylan sig!! O pa sondagen ar jag ledig! O da ar det fest sag ja nu, Psyclone, Rinkadink m.fl ^^ Forsta sondagen pa lange ja ar ledig, for det ar pask, sa da ska ja fan ga ut! Annars ska ja ta det lugnt, och det ska bli skont. Att vara har igen kanns skont bara det, det kanns NORMALT! Jag har saknat det NORMALA, trodde ja aldrig nar ja stack harifran, haha, dumma lilla flicka, sa naiv ja varit! skrattar redan at hur ja tankte for 2 manader sen...


Nej nu ska ja sova, ensam, underbarT! Mar superbra trots allt! Kanns sa najs att va tillbaka har, ska verkligen skota mig nu...


Night Niiiiighttttttttt

Ovido - Quiz & Flashcards