Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Fairy J - 8 mars 2008 02:26

gaaah,,, e trott,,, ska straxx sova!

ledig idag, umgatts med sara nar hon packat,, uhuu, nu kommer hon va ivag mer an 2 veckor!

ska bo i dreas lagenhet under helgen, sen ska ja till Maria igen. hamtat mina sista saker i canada water me, sa nu ar det fixat. skont. spenderade 2 timmar pa att babbla med Jana, hehe love that girl :D

sen kom ja hit och hade ett par glas rott med Di, lagade till lite strir&&fry o tog en dusch,, och nu ska jag snart zzzzova..

bokade tid hos tony&guy pa onsdag nasta vecka, sa antligen kommer ja fa mitt har fixat, NICE ONE!

har tankt mk pa framtiden senaste dagarna, samt fatt mkt fina rad av vackra sjalar. tanker gora det har, och inte ge upp! ja tanker gora mig sjalv stolt over mig sjalv!



saknar Tiara oo Zorro....,,,,,....


x



Ovido - Quiz & Flashcards