Direktlänk till inlägg 19 mars 2008

Hate this shitlife!!!!!

Av Fairy J - 19 mars 2008 00:35

Ar sa javla nedstamd. Allt e en stor soppa! Allt ja lyckats med senaste tiden ar att komplicera allt... Nu ar allt annu jobbigare an tidigare!!!!!

Saker jag gor, sabbar mitt liv! Anda kan jag inte sluta gora dom sakerna! Ar typ.. Fast! I mig sjalv.. VILL sa mkt  men kommer inte dit, Nu far det bli en andring. Funderat mkt senaste tiden, men nu far det faktiskt bli sa att jag tar mig dit!

Idag va bara droppen, nu javlar! Tararna har nu torkat, jag ska fan visa dom! Dom vet ingenting om mig, och verkar heller inte vilja veta,. Enbart dommer mig,,, Utan att ta reda pa varfor saker och ting kanske ar som dom ar. Aven om det ar sanning, det han sager,,, maste han saga den pa ett sa elakt satt? Eller,,, det ar kanske eg det enda som hjalper men...


Men,,, jag vet inte om jag orkar?? Orkar att kampa,,, och klara detta.... Jag vet att jag borde forsoka iaf. men hur ska jag klara det?? Kanns bara helt fuckat just nu. Festandet drar ner mig for mkt. Iaf satten jag festar pa drar ner mig for mkt. Andra har kontroll, det har uppenbarligen inte jag...

Damn! Men va ska man gora,,??? Nu ar det som det ar! Man gor sina egna val, och skapar sitt eget liv, och jag gor mitt liv, till ett fucking javla missart helvete hela tiden!!!!!


..Jag vill kunna... Forsoka fokusera pa saker jag tycker om..

Hur nu detta ska ga! For jag har varit i denna situationen sa manga ganger nu,,, Och den slutar alltid pa samma satt - Tillbaka i dimman!!!!

Maste ta mig i kragen, andra hela min livsstil, som ja levt nu i 8 ar. Lattare sagt an gjort!!!


Nu om nagonsin kommer det val bevisas vilka mina riktiga vanner ar. Och det ar inte manga! Insett nu, att jag har inga vanner!!

dom jag HADE, har jag sabbat allt med... Genom mina  val! Fattar att ingen orkar med mig, ja orkar inte ens med mig sjalv!!! Vill bara ha trygghet, och karlek egentligen.. men jag ger mig sjalv beskymmer och angest!!!!

Just nu hatar jag mig sjalv mer an pa lange, och jag hatar mig sjalv annu mer for att jag erkanner det infor hela varlden, att jag inte ljuger och latsas att ingenting har ahnt, och att allt ar bra. Men da skulle ju inte ni fa natt kul att lasa, eller hur...?????


Vill bara bli lamnad ifred, kanns som att alla e falska just nu, falska och skiter eg i mig, jag ar rolig nar jag ar glad och da ar det kul att festa med mig, men nar jag blir for snurrig och jobbig da kan man skita i mig, alltid samma visa! OM ni verkligen alskar mig som ni sager att ni gor, hjalp mig da ist!!! jag klarar inte detta sjalv, jag ar FAST, fattar ni??? INSTANGD i min egen hjarna, instangd i mitt eget handlande...I mitt kanslokaos.


 Jag ar hatisk just nu, for jag ar trott pa mig sjalv och pa detta livet... Trott pa hur jag hela tiden forsatter mig i dessa situationer...

Skriker i morkret, men allt som hors ar en hes viskning,,,

Ingen kan radda mig, och jag ar for orkeslos for att klara det sjalv...

Jag ar halv.. Tom lixom.. Och det koniska tomrummet forsoker jag alltid att fylla med... Natt. VAD SOM HELST BARA JA SLIPPER KANNA MIG SA JAVLA TOM! Sa har jag tankt,,, Men jag ar fortfarande tom.. Men daremot nu mera aven ensam, angerfylld, acklad av livet...


Onskar bara jag nagon gang kunde finna en van som forstod mig... Som verkligen forstod mig, och det jag gar igenom... For ja kanner mig sa javla ensam pa denan jorden, sa javla ensam och... anoorlunda.. Jag kanner mig som ett ufo typ... Bortford fran en annan planet och placerad har,,,,

Totalt vilse...


Ah, fuck this shitlife... It's not even worth living really....


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Fairy J - 29 december 2011 05:51

Efter julen blev jag förskyld, så senaste dagarna har jag bara legat hemma och försökt kurera mig.. Jäklar va produktiv ja varit i att researcha olika områden! Har googlat bali, naturvandringar i norge och tagit reda på mängder av fakta angående olik...

Av Fairy J - 29 december 2011 05:34

Shit va länge sen det va ja bloggade här haha... men jag hade bra musiksmak redan för några år sen verkar det som :P hmm, kanske skulle man börja använda bloggen igen lite då o då?...den som lever får se, ljus o kärlek ...

Av Fairy J - 26 februari 2009 22:07

Waaah, kakar lite mat fran tidigare o lyssnar pa sensient. Forbereder mkig, kl 3 splear namligen Sensient o klart som fan ja ska dit! Antligen lixom.. Sa javla svart att fa sen han i denna delen av varlden! Sa ska strax duscha o fixa till mig sen dr...

Av Fairy J - 11 februari 2009 23:50

Livet kanns skont att leva!! Har varit och fixat haret.. Blev morkrott med kort snedlugg - assnyggt! Ska fixa upp lite foton sa snabbt ja kan.. Har haft 3 dagar ledigt pa jobbet for vadret har vatt daligt och da e det ju ingen ide att ga ner dit efte...

Av Fairy J - 2 februari 2009 15:05

IIscha...Skulle jobbat idag nere pa mitt nya jobb pa stranden men gick aldrig dit. Jag vet att jag maste, men jag bara vagrar,. Jag vill inte sa enkelt ar det!!!!!! Jag HATAR att jobba som servitris.HATAR..Hmm skrev jag att jag HAATAAAR det?? Klarar ...

Ovido - Quiz & Flashcards