Alla inlägg den 26 juli 2007

Av Fairy J - 26 juli 2007 22:50

Städa... Finns det något tråkigare? Hela lägenheten är ett bombnedslag av lådor, tidningspapper, kartonger som står överallt. Men så är det när man ska flytta. Får försöka att se det positiva i hela situationen. Blir ju en större lägenhet och en fin ny start iaf.

Vart o shoppat med mamma på IKEA förrut idag. Köpte lite saker som behövs. Hamnade i big fight med syster. Vi är så olika ibland, men jag hoppas att hon inte är sur nu. Men hennes ord kan svida som salt i ett öppet sår. Men det är väl bara sån hon är och det är väl bara för mig att acceptera, men jag anser inte att hon har rätt.

Kommer sakna detta lilla krypin som jag hat/älskar. Så litet, men så många minnen. Dåliga som vackra. Många situationer som utspelat sig mellan dessa väggar, många ord som sagts/skrikits. Saker och drömmar som slagits sönder. Nya som fötts. Varför är jag så rädd för förändring när det är just det man behöver för att kunna gå vidare och följa sina drömmar? Men rädslan ska inte få stoppa mig denna gången, jag är starkare än så nu. Som den lilla fågel jag är ska jag åter igen ge mig ut och pröva mina vingar.


Önska mig lycka till.


Love&Light /J

Ovido - Quiz & Flashcards