Alla inlägg den 23 juli 2007

Av Fairy J - 23 juli 2007 23:29

Ikväll har jag Linda, Sandra o Natta suttit hemma hos Linda och grillat och umgåtts eftersom jag och bejbi flyttar på lördag. Var riktigt trevligt. Kommer sakna alla sååå mycket! Speciellt Linda! Asjobbigt att flytta ifrån henne, men vad gör man? Måste ju satsa på mig själv och utbildningen nu när jag äntligen kommit in... Men man får väl se till att träffas så ofta man kan, åka och hälsa på varann, o sen finns ju internet och telefon med.

Kan knappt fatta att om en vecka bor jag och Robin i vår nya lägenhet! Ska bli roligt, men jag är samtidigt riktigt nervös... Men det är en bra nervös känsla, inte en dålig. Mitt hjärta och min magkänsla säger mig att detta är rätt val så jag litar helt på det.

Sista dagen på jobbet i lördags med. Jätte sorgligt. Fick en kram utan mannen till henne ja haft hand om. Han sa att jag alltid va välkommen tillbaka och att dom trivts jättemycket med mig, kändes jättebra. Äntligen har jag lyckats sköta ett jobb, och folk har trivts med mig!

Syster är hemma och hälsar på nu med. Var och fikade med henne, pappa, Miles, Robin och farmor förrut idag. Jätekul att träffa alla. Fick fyra as coola te koppar av henne =) Imorrn ska vi ut till mamma och pappa och grilla och spela krocket med dom, blir nog kul!


Ljus&Värme till er alla!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards