Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Fairy J - 4 juli 2007 19:35

Sitter hemma med en kopp té o segar medans Robin är iväg och fiskar i oändligheternas oändlighet - kul! Haha, jaa det är dte säkert för han men jag har en aning långtråkigt. Finns inte så mkt att göra allstå, städa? 

Till helgen kommer Alex och hälsar på, helt otroligt, inte träffat han på ett och ett halv år ju! Ska bli himla najs o se han igen. Så eventuellt blir det nog lite öl drickande och softande, eller oxå kanske fest, om någon är sugen. Vet inte om JAG är såå sugen på o ha en hemma fest dock, blir ju så satans stökigt och jag med alkohol o kroppen bara BAM BAM BAM på volym ratten hela tiden så grannarna får spader (!)

Om en stund börjar min teve kväll, är så jävla gay så jag börjat följa töntiga serier jag bara MÅSTE se, annars får jag abstinens!

Tycker det kan ta o sluta regna så man kan få ut lite utav den här sommarn. Hade ju räknat med en solbränna att skryta med tills syrran kommer hem, men som alla andra år får väl jag bli avundssjuk på hennes ist. Muppen va ju i Marocko för ett par veckor sen...

För övrigt har denna dagen gått till att titta på två säsonger utav Bert, han e för jevla bra asså! Älskar hans rim så jag ska tillägna mitt avslut på dagens blogg till han!

Tack o hej - leverpastej!


Ovido - Quiz & Flashcards