Alla inlägg den 5 september 2008

Av Fairy J - 5 september 2008 01:39

O till alla som undrade ang. mina tatueringar så blev det lite ändringar.. Gjorde ju en hos Micke, som ja ens inte blev spec nöjd med, det är ett wicca tecken för gudinna på min ankel..Vi vågade nämligen inte tatuera in vänskap på alviska för vi va inte säkra på att det verkligen betydde det den vi hittade, hehe..Pinsamt om det skulle betyda nått annat ^^

Ska kolla upp det bättre så gör vi kanske den nån annan gång,,,


Iaf, så skulle ja ju till House of Pain, men avbokade den tiden,, För ja fick tag på Rubens nr ÄNTLIGEN! Så ser inte anledningen till att ja ska göra den hos en tatuerare ja inte känner mkt dyrare dessutom, än att ja gör den billigt hos min polare som ja dessutom vet är grymt duktig..

Så ja ska skaffa den när ja kan i London ist, ska verkligen prioritera att skaffa den så fort ja kan denna gången dock annars kommer det bara att rinna ut i sanden,,,


Så.. nu vet alla det!!


Tjing! x

=)

Av Fairy J - 5 september 2008 01:26

Idag mår jag mkt bättre, beror nog på olika anledningar.. T.ex så fick jag shoppa av mig lite när mamma o ja va i Kalmar.. Köpte ytterligare en kofta (4.e sen ja kom hit!) leggings..Oså en digital kamera, en jättebillig slit o släng kamrea att ha med sig på fester..

Hittade ingen till Sara dock, så får väl beställa en när ja kommer hem...

Hem.. London...London...Hem.. London är inte hem..Eller, är det?


I vilket fall så hörde vackra själar i London av sig, och en person jag inte var beredd på skulle höra av sig gjorde det, det värmde gott i hjärtat ~ En nyfunnen vänskap ~

Känns inte fullt lika hemskt att åka hem längre, bara lite... För jag vill ju stanna här ett tag till, mamma frågade om ja ville boka om resan tills den 15.e, men ja sa ändå nej.. Måste tillbaka nu, o styra upp!

Kollat lite på nätet, tror jag ska ge upp säljd jobb och gå tillbaka till jobb inom vården.. Har ju erfarenhet och i London tjänar man fan bra på den typen av jobb till skillnad från här hemma..

Ska skriva in mig på Reeds det forsta ja gör när jag kommer tillbaka..


I övrigt träffade ja upp Linda o Plast o Nova, så fick umgås lite med den lilal gulleplutten o hennes underbara mamma! <3...

Va hemma hos Linda sen, Natta o Emelie kom förbi, natta i 8.e månaden, höggravis hehe.. Men så roligt att se dom =)


Längtar massa tills imorn o ja har massor att fixa med! Packa, träffa farmor, köpa lite grejjor, lämna lite grejjor, ev sola..Jääjä, massa iaf så ja borde verkligen sova nu!

har iaf köpt tågbiljetten till Hässleholm nu, o Nova (den andra Nova) fixade skjuts till Gbg på söndag så ja bara wooh! ~Kärleksfulla vibrationer ~


Ok ska lägga mig ner nu och läsa i kärlek, den senaste Dalai Lama boken ja börjat i..Asbra..


Love & Sparkle

xxx

Ovido - Quiz & Flashcards