Alla inlägg den 1 september 2008

Av Fairy J - 1 september 2008 17:21

UUHH fan ja e så jävla trött alltså, vafan ska man göra åt saken? Kaffe o Azax Syndrom? :P


Sebbe ska hämta mig sen, så ska ut till han i Kosta..Orkar eg inte..


Fan va det är mkt ja ska hinna denna veckan! Kan man inte hålla på o sega såhär alltså...Skrev me mexikanaren som kommer till London den 11.e..Oh Trodde fan inte han skulle va seriös me det alltså--..:O

Typiskt ja inte har nån egenstans o bo tills dess...jajaaoo...Måste styra med det nu me i dagarna..Så mkt o fixa me, detta vuxna liv...Önskar ja kunde anställa nån för att göra all sån skit åt mig..

FIXA MIG ETT JOBB, FIXA MIG EN BOSTAD


Igår pratade ja lääänge med min fina Sazza i telefonen, du är så underbar gumman,!!! <3 Längtar tills helgen, så mkt roligt som kommer hända då så mkt vackra människor ja ska få träffa igen ~ It's all just one love ~


 Syrran har skaffat en hund, en sån där liten..


 x x x


Ovido - Quiz & Flashcards