Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Fairy J - 26 augusti 2008 22:20

Wooow...Ok länge sen, vet inte vart jag ska börja??

Boom va FANTASTISKT!! Kunde inte haft en bättre tid i mitt liv!! Tack alla som gjorde atta till den mest överväldigande upplevelse än så länge i mitt liv!! Så underbart att träffa massa nya människor, och att återförenas med sina närmaste i London samt de som flyttat därifrån. Blev en riktig reunion.Utopia var oxå magiskt! Va lite stressad över hur jag skulle ta mig dit, men jag och Jess lifatde och när vi väl var där va allt precis puuurrfect ;) Träffade de mest vackra människor, spec en person!! ***

SOM kommer till uk nästa månad så jag är väldigt exhalterad :)

 Det enda med resan somtyvärr inte klaffade va att ja blev av med kameran sista kvällen, med ca 200 foton (BRA sådana!) o 10 filmer från bl.a när mark o Hamish spelade o Ace osv... :( Annars va min karma riktigt god, blev rejalt magsjuk, förskyld o åkte på en blåskatarr när ja kom hem, går på pencelin nu, men det va det värt.. GARANTERAT!


Nu är jag hemma i Sverige, på landet! Känns annorlunda om man säger så! Lugnt och skönt, svensk mat!! Hehe, allt är så mkt godare här, om så bara mjölken! Idag har ja vatt i Kalmar me mamma o shoppat, så mkt lättare o hitta kläder här av nån anledning, mkt billigare me. Köpte 3 koftor, en top, jeans, 2 sjalar, en mössa, 2 bh.ar, lite smink o ett halsband ;) Vill handla mer...

Ska plantera blommor med som mamma och jag köpte till hennes blomsterkorgar på terassen.. Kommer bli såå fint så. Känns så underbart att umgås med familjen, o att träffa kissarna hihi. Dom pratar massa med mig o kelas hela tiden...Saknat dom så mkt..

Inte hunnit träffa mina vänner än, längtar tills ja får träffa Linda, Sandra o Jessica!!! I helgen ska Sandra o jag på en tjejrunda! Blir nog Säljeryd där dom kör fest igen för första gången på typ 2 år - blir riktigt nice...Spec o gå ut me henne..Kommer bli messy mohahaa!!!!!! :D

Vi funderar på o tatuera oss tillsammans med, om vi hittar nått ställe som kan ge oss en tid med så kort varsel.. Hoppas! Vill ha blommor som slingrar sig upp på magen som en vinranka..Mm..


Mmhmm, va kan man mer skriva? ja är så jävla lycklig just nu! Men samtidigt lite stressad, om bara lite mer än en vecka så måste ja tebax till London, skaffa nytt jobb börja leta bostad, men men...Några dagar till av lugn o ro innan ja pallar dra igång med det där...


Fick en sån mersmak av att resa nu alltså..Indien...Eller Sydamerika..Alltid i mina tankar..Måste börja spara nu, därav ännu mera stress!! Att skaffa jobb osv alltså..Vet bara att ja måste iväg, börjar tröttna på London..


Nehe...Skriver mer en annan dag,,,,,, xxx

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards