Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Fairy J - 7 augusti 2008 23:47

WOOOW ja e sa exhalterad! jag har san resefeber!!! Aker om 3 dagar!! Det mesta ar fixat nu, tack vare underbara vanner! Syrran lanar mig sin sovsack o ryggsack, Hazam har fixat talt som ja o Tits ska bo i, Sara lanar mig sin kamera.. Kerstin ringde nyss sa vi aker tydligen med samma flyg och hon ar i samma sits som mig vad det galler att ta sig fran Porto till festivalen, hon har heller ingen Boom buss biljett och ar fattig sa vi ska styra upp billigaste resesattet tillsammans. Mailade Boom och dom sa att det kommer finnas buss biljetter pa flygplatsen vid bussen, men dyra dock ca 50 € bara for en singel resa till festivalen!! Men fick aven en lank till lokal bussar sa sag att vi ev kan ta en fran Porto till Costelo Branco for 15 € vilket ju e betydligt billigare och mycket battre nu nar jag har vanner att resa tillsammans med oxa isf, hon visste kanske aven nagon som kunde hamta oss dar i sin van och kora oss till festivalen.. Sa jag ar sa exhalterad nu!!!!!

Kan inte fatta att det ar dax, langtat sa tills detta!!! Och nastan alla jag vill ska va dar komemr att va dar, redan lovat typ 5 manniskor att ha mitt camp med dom, haah! Far val se vem som har fetaste platsen sa slar ja upp mitt talt dar! Alla manniskor ja kommer traffa! Nya och gamla!! <3, sol, musiken! Det spritter i kroppen och ja har fjarilar i magen iih!!


Varit sjuk sen i mandags forresten, gick pa Marks fest med ZION LINGUST sot kille det dar ;) Regnade lite sa blev forskyld och haft hosta o feber flera dagar... Vatt hemma hos Matan i Hendon och kollat film och han har tagit hand om mig sa bra, kopt medicin o kakor och overost mig med vackra ord, haha allt for o fa mig pa fall ^^ Sa har jatteangest att ja inte kunnat jobba, men va ska man gora da? Man kan ju inte garna jobba med feber och ska ju faktiskt pa festival i 11 dagar jag maste bli frisk tills!


Imorn ska jag jobba min sista dag pa jobbet, sen hem, tvatta, packa.. Pa lordag hem till Sara o umgas o sen pa sondag mota Kerstin och ta bussent ill Stansted fran Liverpool st. LANGTAR!! Ska borja packa lite radn nu, sova kommer ja anda inte kunna gora an pa ett tag efter alla samtal fran vanner som stimmat upp mig av gladje infor detta!!!!!!


Lets BOOM!!!

Love&Light!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards