Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Fairy J - 28 augusti 2007 20:45

Livet rullar vidare.. som alltid. Jag trivs i skolan. Har redan börjat på en väska, måla akvarell och idag gjorde jag en vas i keramiken som jag senare fram över ska glasera m.m.m.m Men jag funderar mkt och jag saknar mina vänner...

Har inte någon riktigt nära vän här nere och det känns i hjärtat. Saknar Linda så mkt. Varför slutar alltid alla vänskaps relationer med att man är ensam i slutändan bara för man skaffat sig pojkvän eller flyttar för att förverkliga sina drömmar? Något är fel. Dessutom har jag blivit sjukt avvaktande, pratar knappt emd någon i min klass. Tycker inte att jag har något gemensamt med alla andra. jag är för tråkig, orkar inte fnisa åt lärarens dåliga skämt och allt sånt där. VILL egentligen inte ha nya vänner - men ändå vill jag det för jag blir väldigt beroende utav Robin när han blir den enda jag har som står mig nära här... Satsa på skolan ist och va med sina vänner när man åker "hem" och hälsar på...

Älskar dig Linda!

Ovido - Quiz & Flashcards