Direktlänk till inlägg 3 september 2008

........

Av Fairy J - 3 september 2008 23:33

Jag mår skit..Har satans ångest..Är så förvirrad vad det gäller ALLT!

Vet inte vad jag vill, vart jag vill bo, hur jag vill bo, vad jag vill göra, vad jag känner, för vem jag känner,... Jag är bara helt känslomässigt förvirrad!!!

Och arg! Arg för första gången på ett bra tag..Antar att verkligheten börjar göra sig påmind, sista dagarna här nu, redan stressigt inför allt och hinner inte göra allt jag hade velat eller träffa alla ja hade velat spendera mer tid tillsammans med. London känns skiiit att åka tillbaka till..Varför? Där är ju Sara, Martin..Så många andra som är mitt nya liv nu och som ja älskar och saknar så mycket, varför mår jag dåligt av att åka tillbaka då?

Känner mig färdig med London just nu, vill nått annat, men vad? Och varför ändrar jag mig nu när jag precis bestämt mig för att stanna? Vart skulle jag kunna ta vägen nu ist? Har ju inga pengar sparade, vet inte ens vart jag vill..

Allt känns bara så jobbigt just nu, och stressigt och ångest!!! Allt är ångest!!

Önskar ja bokat hemresan lite längre för har verkligen inte haft tid att göra allt ja hade velat här,.. Och vad väntar i London? Ett nytt skitjobb och stress stress stress o aldrig pengar, vet inte om jag orkar det...

Och så en massa känslomässiga dikussioner med en person med, som jag inte helelr vet hur jag ska göra med...ALLT ÄR JOBBIGT!!!

Vill bara lägga mig ner, och sova...Men så vet jag ju sen innan att det inte funkar att göra när jag mår såhär för då komemr alla demoner fram och våldgästar,..

Fucking hell hoppas denna skiten försvinner tills imorn så jag kan njuta av mina sista dagar här, tyvärr tror jag inte att dessa tankar kommer att försvinna,,,


Gräv ner mig någon.......

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Fairy J - 29 december 2011 05:51

Efter julen blev jag förskyld, så senaste dagarna har jag bara legat hemma och försökt kurera mig.. Jäklar va produktiv ja varit i att researcha olika områden! Har googlat bali, naturvandringar i norge och tagit reda på mängder av fakta angående olik...

Av Fairy J - 29 december 2011 05:34

Shit va länge sen det va ja bloggade här haha... men jag hade bra musiksmak redan för några år sen verkar det som :P hmm, kanske skulle man börja använda bloggen igen lite då o då?...den som lever får se, ljus o kärlek ...

Av Fairy J - 26 februari 2009 22:07

Waaah, kakar lite mat fran tidigare o lyssnar pa sensient. Forbereder mkig, kl 3 splear namligen Sensient o klart som fan ja ska dit! Antligen lixom.. Sa javla svart att fa sen han i denna delen av varlden! Sa ska strax duscha o fixa till mig sen dr...

Av Fairy J - 11 februari 2009 23:50

Livet kanns skont att leva!! Har varit och fixat haret.. Blev morkrott med kort snedlugg - assnyggt! Ska fixa upp lite foton sa snabbt ja kan.. Har haft 3 dagar ledigt pa jobbet for vadret har vatt daligt och da e det ju ingen ide att ga ner dit efte...

Av Fairy J - 2 februari 2009 15:05

IIscha...Skulle jobbat idag nere pa mitt nya jobb pa stranden men gick aldrig dit. Jag vet att jag maste, men jag bara vagrar,. Jag vill inte sa enkelt ar det!!!!!! Jag HATAR att jobba som servitris.HATAR..Hmm skrev jag att jag HAATAAAR det?? Klarar ...

Skapa flashcards